Sales Lazada Murah Gilaaa... Jangan Lepaskan Peluang dengan Lazada 12.12 Online Revolution!

10:38 pm

Assalamualaikum...

Sales Lazada kembali lagi cuolsss... Korang yang suka sangat shopping online tu tunggu apa lagi. Dengan segera belek-belek apa yang korang rasa nak beli untuk tarikh keramat lazada 12.12.17 nanti.

Ni Direct Link Sale Lazada >>>  ONLINE REVOLUTION 12.12 LAZADA

Aku pon dah tak sabar-sabar dah nak membeli untuk sales Lazada 12.12 Online Revolution ni. Mudme dah pesan siap-siap suruh aku tengok-tengok dulu apa benda nak beli. Bukan apa senang nanti. Dia pon tau aku ni jenis suka last minute. Hahaha.

Sebenarnya ada lah 2-3 dah benda yang aku nak beli dekat Lazada ni. Nasib baik lah aku belum beli lagi cuollss. Kalau tidak. Nangis di bucu katil kalau nanti tarikh 12.12 tiba orang beli barang dengan harga murah, aku merepot di bucu katil sambil menangis. Huhuhu.

First sekali barang yang aku nak beli tak lain tak bukan adalah CCTV. Nampak macam beria nak beli CCTV bagai kan, tapi setelah beberapa ketika aku rasa kena ada jugak CCTV dalam rumah, sebab aku nak pantau kucing-kucing aku kalau aku kena balik Kulim atau travel ke mana-mana yang mengambil masa dalam 2-3 hari.

Aku sekarang memang malas nak bawak kucing balik Kulim. Malas nak berangkut segala beg dan macam-macam perkakas semua. Senang tinggal je. Chika pon dah besar, dan sekarang dah tambah seekor lagi kucing. Tapi still kecik. So yang kecik ni lah yang kena pantau lebih. So CCTV yang macam mana aku nak beli ni? Jom tengok.

GOQ Q3 IP CAM 720P HD Wifi Home Office Security Camera P2P Pan Tilt Wireless CCTV Night Vision
Biasa nya, bab survey ni memang aku akan tanya pada Mudme je. Sebab dia je yang selalu rajin akan survey segala macam benda kalau dia or kami nak kena beli apa-apa. Makan 2-3 minggu jugak lah part survey sahaja. Hahaha. Bagus kan. Mudah kerja aku. Just tanya je nanti dia akan tolong survey dan baca review and all that.

CCTV ni aku suka sebab boleh monitor je dari phone. Senang nanti kalau ontheway nak ke mana-mana boleh je tengok dua ekor kucing diva tu tengah buat apa dekat rumah. Konsep CCTV ni sama macam yang dekat Pet Shop dah start pakai sekarang. Semua owner hantar kucing kat situ dah boleh pantau kucing mereka walau di mana anda berada. Bagus kan, takde lah kerinduan yang melampau kepada pencinta kucing tu semua. 

Dan yang terpaling sebab penting utama adalah, untuk pantau Mak dekat rumah kalau kena lari-lari keluar sekejap ke mana-mana, boleh la spy Mak dari CCTV ni. Kot-kot jatuh ke apa ke senang boleh tengok, dan cepat-cepat boleh balik lari ke rumah. Terpaling risau kalau keluar mana-mana kalau terlambat balik sikit dah kelam kabut seram sejuk takut apa-apa jadi dekat mak. So kalau dah beli benda ni, atleast boleh pantau dari masa ke semasa.

Dan terpaling bagus, CCTV ni ada two way voice interkom. So aku boleh dengar apa yang Mak dekat rumah buat, tengok tv ke, curik-curik makan bukan-bukan ke. (Almaklum lah penghidap darah tinggi dan kencing manis), dan juga pantau kucing-kucing aku tu bergaduh ke atau buat sepah dekat rumah, senang aku nak jerit je dari CCTV. Hahahaha. So, yang ni memang masuk dalam list untuk 12.12.17. Tak sabarrrr.

Next yang aku nak beli adalah bateri untuk Gopro Hero 3+ aku yang dah terbakar masa charge dalam kereta. Hadoiii yang tu memang frust habis. Nasib baik lah tak meletop dalam kereta. Kalau tidak naya je kami laki bini time tu.
http://ho.lazada.com.my/SHS4Zy?aff_sub=ismahasmi
2Pcs 3.7V 1600mAh Battery Dual USB Charger For Gopro Hero 1 2 3 3+
Yang ni harga sebelom diskaun dalam RM40++ tapi kalau 12.12.17  Onlinr Revolution sales nanti sure ada lagi diskaun kan. So, sampai waktu tepat jam 12 tengah malam aku nak terus beli bateri ni. Korang kalau ada masalah dengan bateri Gopro ni cecepat lah beli bila tiba tarikh keramat 12.12.17 tu nanti.

Walaupon banyak lagi benda yang aku nak beli, tapi takpe lah. aku beli dua yang terpenting ni dulu saja lah dulu. Sambil-sambil ni tangan tetap gatal tengok lagi apa yang menarik ada dekat Lazada. Mana tau ada yang betul-betul berbaloi. Boleh la sekali jalan beli dengan dua barang yang dekat atas tu.

Tapi tu lah nak habaq mai. Korang rasa aku je ke ada benda nak beli? Isk... isk... isk... Kalau tegok wish list Mudme lagi sakit dada. Huhuhu.
http://ho.lazada.com.my/SHS4Zy?aff_sub=ismahasmi
List Mudme bukan main lagi dengan lens wide angle bagai
Wow sangat list Mudme tu. Aku punya murah-murah je. Hahaha. Dia punya dekat seratus harganya. Tapi takpe lah kan, sebab nanti dah sampai tarikh 12.12.17 sure dapat lagi diskaun. So, selaku menteri kewangan aku lepaskan je dengan penuh redha. Hahaha.

Korang dah ready ke nak shopping dekat Lazada Online Revolution 12.12.17 tu? Kalau dah semoga bertabah dan penuh rasa happy lah ketika berbelanja di Lazada nanti. So, aku pon dah ready dan bersemangat nak bershopping online di Lazada nanti.

Jom Shopping di Lazada  >>> WEBSITE LAZADA

Ok lah. Nak sambung makan aiskrim green tea. Babaiii...

You Might Also Like

0 comments

Salam.. jangan segan-segan ye... sila comment.. nanti aku akan jalan2 ke blog korang pulak ye..

Like us on Facebook