Empat Kaler

9:15 am

Assalamualaikum...

Sejak kebelakangan ni aku agak sibuk sikit. Banyak benda nak kena buat. Mudme sekarang dah lebih serius dalam bisnes printing dia. Actually dah dekat 2 tahun dia buat bisnes printing, cuma dia on and off. Tahun ni dia cakap nak serius terus dalam bisnes printing ni.

So, macam-macam lah kami kena buat. Price list, advert dan pada masa yang sama kena siapkan order dari customer. Banyak masa kami habiskan bersama untuk study pasal bisnes printing ni dan buat discussion. Bukan senang nak buat bisnes ni. Kalau salah langkah boleh pelingkup dibuatnya kan.

Secara tak langsung aku pon terlibat lah dalam bisnes printing Mudme ni. Aku urus bahagian Admin & Marketing. Anything untuk call supplier dan layan customer memang kerja aku lah. Mudme more on design and printing.

Kalau ada siapa-siapa yang berminat untuk printing bisnes kad, flyers, brochures, poster, sticker, folder, banner, bunting, booklet, kad kahwin dan sebagainya je lah, boleh lah ye. Jangan malu-malu nak bertanya kalau ada apa-apa yang korang nak print. Walaupon aku tak list kan semua, korang boleh tanya je apa-apa pasal printing yang korang nak ye.

Dekat mana nak carik kami?  Boleh tengok dekat Instagram: 4Kaler

Nah aku share kan sikit bisnes-bisnes yang kami ada provide.
A5 Flyers
Bisnes Kad
Jenis kertas yang ada untuk bisnes kad
Sticker serendah RM0.31 sen/pcs
Bagaimana berurusan dengan kami di 4 Kaler
Jadi, apa tunggu lagi. Kalau ada yang berkenan dengan tawaran yang kami sediakan ni, jangan segan-segan whats app kami di 012.656.8332 (Isma) dan 012.567.3239 (Mudme) atau call kami di talian 03-67325245. Kalau ada nak buat printing, boleh emailkan artwork ke 4kalerprinting@gmail.com.
Welcome to 4 Kaler
One Stop Printing Services

You Might Also Like

0 comments

Salam.. jangan segan-segan ye... sila comment.. nanti aku akan jalan2 ke blog korang pulak ye..

Like us on Facebook