Liebster Award - Kali Kedua

5:56 pm

Assalamualaikum...

Second time aku telah di nominated kan sebagai Liebster Award oleh LISSA
Terima kasih kepada Lissa ye.

So before aku start aku akan post kan syarat2 Liebster Award ni. Antara syarat2 nya seperti berikut...

1. Mention the person who nominated you with a link to their blog.
2. Answer 11 question asked
3. Nominate another 11 bloggers with a small following  but with a lot of potential.
4. Create 11 of your own question for them to answer
5. Notify person who nominate you this Liebster Award

Marilah kita menjawab soalan2 yang ditujukan kepada aku ni.

1. Bulan kelahiran anda?
November.

2. Binatang yang anda takuti?
Ular.

3. Lagu jiwang yang anda suka?
Careless Whisper - George Michael.

4. Sekolah menengah terakhir anda?
Sekolah Menengah Kebangsaan Wangsa Maju Zon R1 (1999)

5. Warna kegemaran anda?
Coklat.

6. Sifat peribadi anda?
Happy go lucky, kelakar, talkative.

7. Nama manja? 
Husband panggil Ma je. And anak2 buah panggil Cik Ja. 

8. Pelakon pujaan?
Johnny Depp.

9. Cerita Bollywood yang anda suka?
Any cerita yang ada Kajol & Shah Rukh Khan. Lebih minat kalau dalam cerita tuh dorang dua lah Hero & Heroin nye.

10. Jika diberikan peluang untuk menyertai 1 program realiti, anda akan menyertai program mana? For Love Or Money.

11. Bila kali terakhir anda menangis?
6 hari lepas. Masa tengah tengok cerita Julie & Julia. Based on true story filem.

Now it's time untuk aku pulak senaraikan 11 bloggers yang lain.  Aku nak nominate nama bloger2 seperti nama yang tercatat dekat di bawah ini. Aku harap korang sudilah kira nye menerima Liebster Award ini dari aku pulak ok.

1. mama3farhanah
2. serbaalah
3. azisadliyatulhusna
4. labahlabahkenit
5. nukilanfauzan
6. watiewc
7. darihati-yatiefizzy
8. captainnazuren
9. zahidahnur
10. miaayuni
11. nadialadzim

Soalan dari aku pulak macam ni.

1. Apa yang terjadi pada diri korang dalam dunia ni?

2.Yang mana korang lebih suka? Kurang kerja untuk dilakukan atau kerja banyak tapi anda memang minat kerja tu?

3.Ada tak benda yang pernah membuatkan korang sedih satu ketika dulu yang menganggu kehidupan korang sekarang? Ada perubahan?

4.Adakah korang ni jenis kawan yang sama dengan korang harapkan daripada orang lain jugak?

5.Apa yang korang betul-betul komited?

6.Apa 1 perkara yang korang akan cakap kalau diberi peluang untuk menukar dunia ni?

7.  Apa yang korang paling berterima kasih sangat?

8. Korang larikan diri dari apa?

9. Jenis orang yang macam mana yang akan korang pilih sebagai teman hidup?

10. Korang nak diingati sebagai apa?

11. Kehidupan yang macam mana yang boleh membuatkan korang rasa cemburu?

You Might Also Like

2 comments

Salam.. jangan segan-segan ye... sila comment.. nanti aku akan jalan2 ke blog korang pulak ye..

Like us on Facebook