My Old Time Favorite Band

3:45 pm


Assalamualaikum...

Korang pernah tak bila dengar satu lagu tu, tetiba terjatuh cinta terus dengan lagu yang korang tengah dengar dekat radio tuh? Padahal baru first time je dengar lagu tuh. Pastuh terus kelam kabut ambik pen dengan kertas nak tulis lirik tuh sebab nanti senang kalau nak carik balik tajuk lagu tuh just type je dekat google nanti keluar terus tajuk lagu tuh siap dengan penyanyi dia sekali kan. Hahaha. Aku pernah ok. Suatu masa duluuuu...


Masa dulu aku tergila2 kan satu group band ni. Ntah kenapa aku suka sangat dengan group ni. Sampai potong rambut pon sama macam penyanyi dia. Hahaha. Jangan main2. Time tuh segala lagu group dorang aku hafal abis la. Sehari 80 kali dok putar lagu dia je lah dekat mp3. Kadang2 download video2 lagu band tuh. Sampai tak boleh buat benda lain.. asik tersangkut je lah dengan lagu2 band ni.

Siap copy lirik lagu simpan dalam folder. Hahaha. Adoiii lah kelakar gile bile terkenang kan kembali keghairahan aku terhadap band yang satu ini. Korang nak tau band apa yang aku tergila2 kan tatkala dulu kala? Haaa jom tengok.

The Cramberries. The one and only
Picture Credit: Google
Wake Up And Smell The Coffee. Aku ada ye album dorang yang ni. Siap beli. Semangat kau ye
Picture Credit: Google
Gaya rambut si Dolores ni lah aku dok ikut dulu. Nak jugak. Hahaha
Picture Credit: Google
Member of The Cramberries
Picture Credit: Google
Tak mengalah kan. Nak suka rock band aje. Ntahla memang dengan group ni aku jadi addict semacam lagu2 dia. Memang pantang lagu dia keluar je beria2 nak nyanyi. kalau dulu pegi karaoke mesti nak nyanyi jugak atleast 1 lagu pon jadilah dari band ni.

Bila terkenang. Dan2 tuh jugak aku akan bukak youtube dan tengok video lagu2 The Cranberries ni. Nah aku share dengan korang one of lagu band dorang yang aku paling minat dalam banyak2 lagu diorang nih. Aku sediakan lirik sekali kalau2 mana tau korang pon tetiba ter suka lagu ni bila dah tengok. Tak payah dah la kelam kelibut nak pegi google dia punya lirik lagi kan. Macam aku dulu2 tuh. Hahaha. Ok. Sekarang enjoyyy.


Animal Instinct

Suddenly something has happened to me
As I was having my cup of tea
Suddenly I was feeling depressed
I was utterly and totally stressed
Do you know you made me cry
Do you know you made me die

And the thing that gets to me
Is you'll never really see
And the thing that freaks me out
Is I'll always be in doubt
It is a lovely thing that we have
It is a lovely thing that we
It is a lovely thing, the animal
The animal instinct

So take my hands and come with me
We will change reality
So take my hands and we will pray
They won't take you away
They will never make me cry, no
They will never make me die

And the thing that gets to me
Is you'll never really see
And the thing that freaks me out
Is I'll always be in doubt

The animal, the animal, the animal instinct in me
It's the animal, the animal, the animal instinct in me
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me [x2]

p/s: Addict gile dengan lagu2 dorang ni. Dulu selalu berangan satu hari nanti aku akan pegi tengok konsert dorang kalau dorang buat Asia Tours. Hahaha.

You Might Also Like

0 comments

Salam.. jangan segan-segan ye... sila comment.. nanti aku akan jalan2 ke blog korang pulak ye..

Like us on Facebook